Kvar

Jag blir kvar i stan till i morgon , lika bra det!
Har fått hem lilla Mor så nu myser vi så gott vi kan framför tv´n!
Hon vill framföra att det är fantastisk personal inom sjukvården !
Hädanefter stödjer vi sjuksköterskornas löneanspråk !

Skulle in på universitetssjukhuset i dag på förmiddagen , men vi fick ändra planerna, har aldrig varit med om att det inte fínns parkering ! Vi provade allt utom att svartparkera, brukar inte löna sig när det smyger omkring lappgubbar och lisor ,
Det var inte bara vi som snurrade runt runt alla parkeringar i hopp om en tom ruta, det var fler till slut kunde vi nästan hälsa på varann...
Jag blev nästan sur, när en bil stod parkerad men upptog 2 platser eftersom han hade släpvagn fastkopplad, undrar om han betalade för 2 parkeringar ?! ( Jag skriver HAN - fördom ?!) För att inte tala om de som ställer sig nästan på strecket så det inte ryms  som det ska!
Tur att vi inte hade en tid att passa sånt kan stressa mig nånting!
Vi fick åka ut på Intersport , inhandla nya slalomskidor t lilla K innan vi åkte tillbaks och till slut  intog parkeringsplats
Det var även jättemycket folk nere på stan på eftermiddagen , vi hann dit också lilla K och jag - Fulla parkeringshus.

Vi sprang en sväng och fikade på MVG gallerian, fick lyssna på en operakör som ska uppträda på fredagkväll - riktigt bra, lillaK blev dock lite rädd när de stod innanför dörrarna och sjöng för fulla halsar !
 
StorK var i Lycksele idag och spelade fotboll med klassen , de förlorade.

Tim ; Det var en jättefin affisch, jag tar åt mig även fast det inte var menat för mig ! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0