Idag

Är det stress stress stress som i många fall skulle kunna vara mitt andra namna, Jag har lugnat ner mig betydligt , men har ändå en viss fallenhet f att stressa ...
Vi ska på fest i kväll - 40årsfest, Vi ska göra lite aktiviteter är det tänkt - få se om vi ror det iland och om det kommer något bildbevis.. ´
Men sen ska vi äta gott och ha det trevligt !

Solen sken i morse och jag gick på promenad efter ett skoterspår som efter nattens kyla var stenhårt - skönt ute !
I går kväll var lillaK och jag på badet m lillaK´s bästis och hennes mamma. Vi turades om att nyttja solariet medans tjejerna badade - en klart värd start på helgen !

StorK hade hört kompisen snart 15 år berätta att hans lillebror hade " halva inne " på tjejerna i klassen...'
Stora kärlekskillen förstod inte vad han menade , så han frågade "K " som satt och fikade i fikarummet på jobbet. - vad "halva inne " betyder
"K" skrattade så kaffet sprutade ... Han s son "J " skulle försöka förklara , att det är när tjejerna tycker väldigt mycket om en så där väldigt jättemycket så att de gärna vill vara tillsammans med ...
StorK gick inte på den , han googlade , och som han sa med ett flin - jag hamnade på nåt som heter R##K - bloggen
Där stod precis vad det var  ...
Vådan av internet eller hur !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0