Grey´s

oj oj oj vad det är spännande på Favvoprogrammet Grey´s anatomy ...
Paus just nu så då hinner jag skriva lite,

Jobbardagen gick bra, hann en hel del !
Var ute på samhället och letade skidskor t MellanK som ska åka skidor i morgon och hade för små pjäxor, inte fanns det några så han får ta mina !? Det funkar fyra varv runt badsjön hoppas jag.
Mobiltelefonen har hittat hem den låg i en soffa där han inte varit, så han tänkte v inte på att leta där... eller hur han nu sa ... han är ju en liten yrhöna ibland som sin mamma kanske.


Lång skön promenad m systeryster - inte dumt alls , vi hann t o m gå medans det var ljust ute, känns lite ovant .
Har satt om alla blommor här hemma - maken hjälpte till - tror han , han fick bära blommorna fram o tillbaka så han skulle känna att han gjorde nån nytta ;-) Gjorde det medans vi såg Rent Hus, fattar inte att det kan bli så skitigt hemma hos folk - har det gått för långt så har det ... Huvva !
Fast storK ville gärna ha en sån mamma som gillade att städa !? Speciellt om hans rum blev städat på köpet. Jo jo ...


Kommentarer
Postat av: Lina

Kom och sätt om mina blommor också. Jag kan bära dem fram och tillbaka och bjuda på fika emellanåt :-)

2009-03-18 @ 21:52:54
URL: http://anill.blogg.se/
Postat av: jennie

grey´s var riktigt bra idag (:

2009-03-18 @ 22:00:48
URL: http://jennieholgersson.blogg.se/
Postat av: ÅM

Minns inte när jag satte om mina blommor sist.. kanske är dax nu! Jag såg också Rent Hus, huvva.. att man kan bo sådär! Läskigt!

2009-03-19 @ 08:43:20
URL: http://ronnvik.blogspot.com
Postat av: Stannapanna

Lina ; Jag kommer , men kanske inte riktigt än , jag hoppas dina blommor klarar sig ett tag till ;-)

Å-M ; Jag har inte så många blommor det är inte min starka sida att ha gröna fingrar , så det gick fort - rätt skönt att ha det gjort ...

2009-03-19 @ 10:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0