......

Har kommit fram t Umeå m mamsen nu , barnen var lite less innan vi var framme, men vi lyssnade på Bert och Bacillerna. Rätt mysig skiva - vi fick då dra på smilbanden ibland - skönt...

Funderar på massa saker just nu - ska jag begära tillbax pengarna t ex ? Vad ska jag hitta på nu då ?
Hur kommer det att se ut framöver när det gäller vissa saker...
Vem ? Vad ? Hur? När ? Med vilka ?

Ryktena går hör jag ...
Jo det är sant men det går inte att skriva ut i ord....  det kan bli så stortokigt då ...
Fråga istället ... men tänk på hur ... och vem ...
Jobbarkompisen fick en märklig fråga idag ...

Lillkusinen som ska komma blir större och större ... lilla K väntar m spänning...

I morgon är det en ny dag .
Hera vi åkte direkt, tar det nån annan gång-blev så sent idag .Mästarnas mästare på tv vet du !


Kommentarer
Postat av: Linda

På tisdagar ska du i alla fall simma.

Jo, det är klart att folk pratar. Men det måste de få göra. När jag plockade en hårborste från hyllan på Ica så stod två kärringar och surrade så att det hördes fast de trodde att de pratade tyst.



Jag gav Alma en kram idag på bibblan, hoppas att jag inte skrämde henne.

2009-03-03 @ 21:39:22
Postat av: Hera

Ja men det var ju det :)

2009-03-03 @ 22:24:43
URL: http://hera.blogg.se/
Postat av: Stannapanna

Linda ;Jaaa jag simmar gärna på tisdagar, sen får vi väl hitta på nåt mera ...

Nej hon blev inte rädd säger hon - vad du är gullig !

Hera ; Jag kommer förbi nån annan gång med eller utan mamsen

2009-03-04 @ 09:32:29
URL: http://ludvigssons.blogg.se/
Postat av: Linda

Promenera en annan dag. Men skidor tvärvägrar jag!

2009-03-04 @ 09:38:34
Postat av: Stannapanna

Linda ;men skidor uppefter uman en solig fin dag m lilla l i pulkan och fika i säcken ? Lite smygmotion ?

2009-03-04 @ 10:00:41
URL: http://ludvigssons.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, sånt är ju faktiskt kul! =)

2009-03-04 @ 14:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0