......

Ja ny dag igen, vaknade tidigt och kunde inte somna om ...

Fick ett mess sent igårkväll som gjorde mig lite brydd och less...  Det betydde tjorv i min kalender... tjorv som jag inte var sugen på just nu ! Och jag måste ta tag i det annars blir det tokigt ...

Och annars då ?

Jo då ... det är väl som för alla - det går en dag i taget !
Jag tänker på de närmaste - för varje dag som går nu så blir saknaden ju bara större , när verkligheten sjunker in och det fortsatta livet knackar på ...

Lilla K kom ner på morgonen helt förtvivlad , hon hade drömt mardröm. En mardröm om att mellanK hade match på ladan, att vi var där och så höll ladan på att rasa ihop och hon hann ut men inte jag - för jag hade sagt att jag skulle bara göra nånting ...
Det rör sig en hel del i den lilla fina hjärnan , men det låter precis som  jag  "Vänta - jag ska bara "
Stackarn, stora tårar och mormor kom yrvaken efter och undrade vad som stod på ...

Det blir inget vinlotteri i morgon kväll bestämde tjejen som skulle vara värdinna- det känns som att vi skjuter på det ett tag menade hon på... Det kan ju vara både och , en del kanske vill träffas och prata en stund - nån annan orkar inte alls !
Men det blir av en annan gång !

Vi ska skjutsa hem mormor i eftermiddag till Ume och gå en snabbis på Obs i morgon , samt svänga in på Leo´s lekland innan hemfärd ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0