.....



Jag önskar att allt var annorlunda, att livets berättelse gick att skriva om , att sudda ut, ta bort och lägga till var verklighet,


Jag önskar att livet inte var så svårt och märkligt


Jag önskar att jag kunde hålla om, trösta och säga att allt blir bra ...


Att det här bara är en ond dröm, att du ska lägga dig och somna om och när du vaknar skiner solen


Jag önskar att jag kunde ge förståelse och förlåtelse såsom och jag skulle vilja möta förståelse och förlåtelse - från hjärtats innersta ...


Jag önskar att det inte var sant


Min morfar skulle ha fyllt år idag ...

Han lever inte längre , så vi tänder ett ljus till idag ...


Det är grinigt och snöigt , solen lyser - med sin frånvaro, jag jobbar en stund och livet rullar vidare - konstigt ...

Stor lång kram på er alla därute som av en eller annan anledning känner att ni behöver en ...


Kommentarer
Postat av: Elias mamma

Sänder en åter till dig..

2009-03-02 @ 12:01:35
Postat av: Linda

Kram tillbaka till dig

2009-03-02 @ 12:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0