En plan

Vilka dagar ! Är så glad att få förmånen och chansen att åka på sånt här ! Hotell Borgafjäll = jättegod mat , vackra vyer, roligt hotell , kreativ miljö, samt att jag var med ett roligt gäng !
Alla möjliga olika företag fanns representerade och det var endast kvinnor ! Kvinnliga företagare i alla former !!!
Vilka ideer som finns, vilken respons och inspiration man kan få, jätteroligt att alla är på !
Hoppas på en fortsättning på något vis !
Man blir som i en bubbla och omvärlden försvinner, det är kluvna känslor ...

Nu blir det bara att ta itu med vardagen och alla ideer jag fick, jag är helt klart en I ( Kreativ, social ) människa med mycket D ( Dominans ), men just att genomföra saker är inte min starka sida, jag kan gärna komma på massor, det gäller för mig att träna på genomförandet !
Punkt ett på min handlingsplan är avklarad, gick fortare än jag trodde, men jag tog genvägen via mina arbetskamrater- de gillade ide´n - maken var inte heller emot det.
Nu gäller det bara att kunna genomföra?!
Men det känns skönt att ha bestämt sig för vissa saker, som vi grunnat på ett tag och att vi är överens om det !

Så långt så gott !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0