En helt vanlig

men ändå ovanlig tisdag.

Jobbade och fick träffa arbetskompis som varit utomlands, jättenöjda var de båda två med resmålet ! Skoj, det är ju ett ovanligare land än vad de flesta är van vid !

Många surrstunder djupa samtalsämnen, det är skönt att prata av sig - och lyssna !
Efter jobb gick jag en rask promenad , det måste bli många såna nuförtiden, bara att ta sig i kragen!
Middag som älsklingsmaken snabbfixat till oss 7 personer, vi blev då mätta och nöjda innan diverse aktiviteter, en på dans , en på fotboll, en på skidskoj och en på isladan ...
Tur man inte har fler barn än vi har, det blir mycket skjutsande hit och dit !
Men allt går!

Sen var det förberedelser för lite bus och skoj , vi fick då fnittra en stund i a f

Jag var ju lite fundersam över vad storK skulle hitta på nu för aktiviteter när hockeyn var slut f säsong, men harn har planer - där behöver jag icket vara orolig...

Två gånger idag har jag undvikit att svara i telefon- skäms på mig , i morgon ska jag ta tag i det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0