tjöllahöppsansa

Vi var t Lycksele idag - ett evigt rännande kan tyckas, men det var mellanK som skulle kolla sina ögon- vet inte hur många gånger han gjort det men det är bra de håller koll, han har ett ögontryck som de som har grönstarr brukar kunna ha, men det är förmodligen normalt f honom !

Så vi hann med Dollars i Lycksele med, men som mellanK sa - det är nog den billigaste gången vi varit där!

Hann med Jysk och Åhlens med samt lite lunch på Frasses. Som tur var följde Mejans mellanprinsessa med och var Sivanvakt ! En rätt så trevlig dag m a o.

Sen var det ju mindre Pollen i Lycksele än här så det gjorde inte saken sämre!
För er som undrar- jag har provat sprutor, tre år , men de fungerade inte nåt nämnvärt - jag fick medicinera för fullt ändå och kände av det.
Jag har provat allt känns det som, Teldanex, Aerius, Lomudal, Livostin m.m samt den där Naturnässprayen som ska täppa till, men inget fungerar lika bra som Tavegyl, som gör mig supertrött och den hjälper inte till hundra när det är som värst i a f !
Jag har funderat på att åka neröver varje år när det är "min" period, men man vet ju aldrig från år t år när det är dax !?
I år är det senare än vanligt tycker jag ?!
Men det är bara att hålla sig inne och gilla läget ... men det gör jag ju inte- gillar läget alltså !

Fick låna en motionscykel igår så nu ska jag se Allsång på skansen och cykla samtidigt - så kan jag ju röra mig lite i a f !

Har inte hört av storK än , ska ringa i kväll. Lilla K går dansskola !
Jag vill ut och sola !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0