sommar och sol

Och jag jobbar så svetten lackar både hemma och lite på jobbet, vi har städ och röjkväll här hemma så nu när vi är klara har jag lovat barnen att det blir ett dopp i sjön om de vill !
De vill !
Jag tror inte jag badar, ska försöka ta mig med ut men det räcker nog att följa med och vara ute ett tag.
Då ska jag testa Moncans Nazaleeze ordentligt !

StorK  har kommit hem idag , han bara bubblar av allt soligt roligt myggigt de gjort ! Han vill tillbax nästa år !
Vi har längtat och det har han också - mys att bara få rå om ikväll nu då!
MellanK är på väg m Farbror och ska hämta kussarna som kommer med flyget!
De ska även transportera en mormor till Storuman ! Spännande att se om det blir rätt mormor - men det tror jag !!!
I morgon kväll kommer vår mormor ! Det längtar vi också till ! Det gillar vi som man skriver på FB!!!

Det blir nog full rulle hurtbulle i helgen!

Ska länka till en blogg där du kan vinna ett fint hjärta - jag gillar hjärtan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0