slut som artist

Japp snart är söndagen över, vi lever och har hälsan, lilla K har firat hela dagen lång!

MellanK har spelat två matcher, i fotboll, de kämpar på men det var tredje och fjärde förlusten idag. Jag tycker det är roligt att man ser framstegen de gör i alla fall!

Mormor ( lilla mamma ) åkte i eftermiddag- hon hade hemlängtan - vi kommer att sakna henne !
Jag hoppas hon kommer tillbaks till Storumandagarna - framförallt skulle barnen tycka det var trevligt om hon var hemma med dem på lördagkväll... vi får väl se vad som händer ???

Nu ska jag göra lite lite jobb innan sängen kallar ...

I morgon hoppas jag få till nån sorts rutin så att jag ska kunna jobba !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0