Nu är det sommarlov

För alla tre arvingarna ... Det var en fin examen med många skönsjungande barn och vuxna
Storkillen ska ju lämna centralskolan och börja på Röbro, nu var hans mentor - den bästa han haft påstår han , inte där.
Hon hade en kille som gick ut nionde klass. Men det var nästan bra - då slapp jag gråta !
De lämnade henne en blomma tidigare och hon gav dem varsin ros- jättefint !

MellanK fick en fin dikt av sin lärare igår - han lämnar ju lågstadiet och börjar på mellanstadiet till hösten.
DIkten var så här ;

Jag önskar dig inte guld mitt barn
Ej heller pengar och makt
Jag önskar dig modet att vara
dig själv
Och stå för det du sagt
Jag önskar dig inte en
stenfri väg
Men kraften att vägen gå
Jag önskar dig kärlek
i rikligt mått
Och vänner att lita på !

Riktigt fint !

Nu bär det av t sjukgymnast för storK som har så ont i sitt knä.
Jag ska försöka hinna jobba några timmar också !

Cs o hrs

Kommentarer
Postat av: carro barro

Tackar så mycket för det fina trädet, det hamnar nog i stugan i Kaskeloukt:)För mig var det ochså nästan bra, jag grät bara lite! Denna klass kommer för alltid att finnas kvar i mitt hjärta:)Å vissa finns där lite starkare:)

2009-06-11 @ 00:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0