Mobilblogg ???

Jag bloggade från mobilen igårkväll- inte funkade det ...
Men saken är den att;

JAG VANN VINLOTTERIET !!!

för första gången vann jag högsta VINsten, jag har vunnit lite småslattar !? nån gång nu och då - men aldrig första priset !
Tjohoooo!
Sen till det lite mindre roliga- men roliga ändå ... det var VÄLDIGT mycket öl med den här gången- vi gör nämligen så att man får köpa vilken alkoholhaltig dryck man vill för mellan 70-100 kr och den här gången var nån sugen på öl.
Men maken klagade inte !
Han som varit med lilla K på circus, de hade nog haft väldigt trevligt - men dyrt sa maken att det var .
Lilla K var nöjd hon hade väl virat pappsen ett extra varv runt fingret när hon nu fick rå om honom själv så hon hade ridit kamel, fått nånting som snurrar och lyser, och förmodligen ätit popcorn eller godis !

Nu ska jag på jobbet och få nånting gjort - igår hade vi besök halva min arbetsdag så jag hann inte så många av mina högar, men det var ett bra besök- det rör på sig ska jag säga !
Och mer ska det röra på sig idag - somliga kvarnar mala långsamt men så blir dfet fiiiint mjöl av det !

Anna måste man ha E kan man inte ha Ä Eller ser det heltokigt ut ?
Maliln nu har jag packat böckerna de kommer snart !

TAck och hej leverpastej, !

PS Idag bör man handla inför helgen - i morgon är det riktig tmycket marknad på samhället= en sak till på min lista DS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0