annandagmidsommar

är det väl idag ? Eller hur ?!

VI har i alla fall haft en skön helg, ätit god mat med goda vänner, druckit gott vin - nåt glas bara, så där lagomt, gått hem i tid och sovit länge ...
Skönt så nånting, så länge sen vi har haft en sån här helg
Det är klart att lite måstegöra har vi fått gjort också.
Skottat grus in till hundburen, måste ju fixa där inne så Sivan kan vara där, vi har tvättat  lite också - men just nu är det för mycket pollen för att kunna hänga ute ...

MellanK kom med ideer hur jag skulle kunna vistas ute utan att bli sjuk, jag skulle ha myggnät för ansiktet, jag skulle prova fiskhåv eller varför inte en plastpåse det måste ju vara bäst - tyckte han !
Jo jo då är det ju slut med pollenbekymmer i alla fall !

De har haft kanondagar i Ujaur m barnen J och deras pappa- så roligt de berättar massor som de gjort !!!

Nu bär det av på fjället så kanske jag kan vara ute en stund ...



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0