Åh jag är brun om bena

Eller NOT varför sjunger man så när man slutar skolan ? Då har man ju inte hunnit bli nå brun om bena alls så det är ju ljug helt och hållet !!!
Men efter sommaren hoppas jag att lite brunhet ska sitta på mina ben också ;)

Idag har det hänt massor i Sivans liv, hon har åkt cykelkorg, hon har sovit i buren i mattes bil två timmar så matte hann jobba en liten stund, hon har varit och kissat på gräsmattorna på Nybyggarland där de firade 20-årsjubileum!!!
Det ni det tycker jag är bra gjort, de har så fint där och är så goa så det är roligt att åka ut dit och nu var det ett tag sen jag var där, de har fina presenter man kan köpa , kanonfina !!!
Sen har Sivan varit på återvinningen en snabbis, fick hjälp av J B att tömma vagnen så det gick fort!
Så landade vi hemma, busade runt lite var ute och kissade lite på gräset ( Sivan alltså inte jag , jag lovar !!!)

Ikväll har vi bevistat två examenstimmar en för lilla K och en för mellanK - jag orkar inte lägga in kort ni får se en annan dag  ! Lilla Sivan låg så snällt i bilen då också och sov.
Det låter som att större delen av dagen tillbringats i bilen , men vi har även hunnit med en runda på elljusspåret, storkillen sprang träningsrunda, han ska göra Coppers test ( heter det så ) på onsdag t veckan och är lite gruvig för det, jag har inte enss greppat vad det går ut på , han påstår att man ska springa 3 km på 13,5 minuter , nån därute som vet vad som gäller ???
StorKillen har dessutom ett knä som spökar så vi ska ringa vännen som har kotknackning som yrkesutövning och höra om han kan hjälpa till !

Nu ska jag sova nån timme medans lilla S sover , innan vi ska upp och nattpinka, och gosa, och kolla att man inte är ensam, och busa lite .... jag är småbarnsförälder igen ....



Kommentarer
Postat av: Ida

Det är iaf 2 varv runt badsjön men jag minns inte tiderna helt, jag klarade mig då så det kan inte varit på tok för kort tid ;)

2009-06-09 @ 22:57:19
URL: http://ididita.blogg.se/
Postat av: Christina

Härliga gamla Coopers :) test" rel="nofollow">http://sv.wikipedia.org/wiki/Cooperstest

Blodsmak säger jag bara.....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0