twilight

jag har nu sett den omtalade filmen- vännens dotter påstår att det är den bästa fil ever... vet inte om jag håller med, men helt klart okej, speciellt efter att jag läst de två första böckerna i serien och håller på att läsa den tredje...
Sen var jag "t byn" igår och lånade fyra pocketböcker samt har jag köpt en på affär så nog har jag att läsa alltid !
Frågan är om tiden räcker till... Men nu ska det väl lugna ner sig ( brukar jag tänka nån gång om sänder men jag vet inte när nu kommer )

MellanK sover borta ikväll- lilla K sov borta i går kväll...  det är verkligen sommarlov.

Och ja ni har sett mina bilder några av dem - nån plockade jag bort sen nån blev lite -stött - tror jag...
SÅ vi har sett swampsoccer i fredags och igår-jag tyckte det var jättebra ordnat, skoj att titta på och ser gärna att det kommer igen nästa år, men jag är fullkomligt nöjd med att sitta vid sidan och titta på !
Sen fick jag jordens allergikänning i lördags så jag var lite slut på.

Dagen idag har ägnats åt loppis och auktion, inga större inköp, en grej som ska bli lite förändrad så den får ni se senare !
Annars har helgen varit lugn och skön precis vad vi behövde !

I morgon är det arbetsdag igen a ;-)

Ha det gott !



Kommentarer
Postat av: ÅM

köpte du den vita ;o)

2009-07-06 @ 21:23:08
URL: http://ronnvik.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vita ... ??? Vad ???? Det jag köpte var brunt... men så småningom kanske ... ;-)

2009-07-06 @ 23:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0