Tack Vanja !

Bra tips - visste ni det allihopa som liksom jag saknar Loppan - Konsthantverkarna planerar att köra en loppis liknande den de hade tidigare, man får tydligen lämna in sina saker och få dem sålda, jag antar mot en viss provision !
Info kommer längre fram som jag förstår !

Mellan K kom hem lyckligt trots vissa incidenter. Trasig buss, försening, pratiga tanter.
Vi var hemma vid midnatt natten till idag.
Mörkt var det - glad var jag att extraljusen satt kvar !

Boxing ikväll var inte t min fördel- men jag var i alla fall där !
Lilla K var ensam hemma m kompis, de hade hittat sminklådan och parfymflaskor, så nu luktar hela  huset som .... Hotel California typ . Och lilla K stank när vi gick prommis m Sivan. Det blir f mycket helt enkelt !

MellanK och storK har fiskat hela dagen lång, tydligen har det gått sönder nån kasse igen så de får massor med fina fiskar ! Gott !

Har börjat tvätt upp mitt auktionsfynd- ska fixa till ska ni få se - före och efterbilder !

Sen vill jag bara säga - jag tycker om er ! Ni vet vilka ni är !





Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken tur att jag slapp vara hemma och ta hand om min prinsessa då, antar att hon stank lika mycket som din =)

Hälsa killarna att om de får en massa fisk de inte vet va de ska göra med så är min frys öppen för förslag!

2009-07-27 @ 23:57:45
URL: http://mejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0