middag för sex

och några barn var det ... Maken hade bjudit några flickor på middag- jag fick också komma - trevligt var det , fast - eller kanske för att maken tog barnen med sig efter ett tag och drog till skogs...

VI hade lite trevliga nöjen som ni nog sett på bilderna, blåsrör, som "nån" inte förstod hur det fungerade, luftgevär, lite pilbåge, frågesport, ja lite allmänt surr om allt möjligt !
Det ska bli repris var vi rörande överens om !!!

Nu skulle jag behöva leta reda på sängen - Sivan har redan hittat sin, hon är så duktig sover i buren sin hela natten !
Men jag hamnade här- ville väl bara berätta hur jag haft det idag ...
En i övrigt lugn dag med som vanligt lite jobb, lite städning och lite läsning - och nu drar jag till sängs och läser lite till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0