Måndag v 30

Jag är på jobbet igen, vaknade kl 05.00 när Sivan skulle ut och göra sina behov och sen ville inte sömnen infinna sig igen...
Men så har jag fått lite - eller en hel del gjort på jobbet nu !

Igår var en rätt lugn dag, jag tvättade upp massa tvätt och vi fixade i ordning uteplatsen !
Lilla Kärlekstjejen åkte med bästis till deras smultronställe, mellanKärleksungen kom hem från bästis smultronställe.
De bara byter av varandra!

Igår hade Sara namnsdag - Grattis alla Sara !!!
Idag har Margareta namnsdag Jättegrattis !!! Ett speciellt grattis skickar jag till min reservis som jag växte upp med där var Margaretadagen viktig, firades alltid med jordgubbstårta !!!

Här kommer en speciell låt till alla som har namnsdag idag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0