Kristinadagen!

Kristinadagen är DEN dagen ! Dagen då alla flickor i vår famílj har namnsdag- utom hunden ! Lilla K heter Kristina, Jag heter Kristina, Min syster heter Kristina, Samt hennes båda döttrar och hennes svärmor. Vår farmor hade också namnsdag idag och våra kusiner heter Kristina. Så med andra ord - idag firar vi stort ! Vi bad Kung H sjunga Kristina från Vilhelmina för oss, men av nån konstig anledning blev det Jag vill vara din Margareta. Han påstår att han inte kan den sången ... Men vi ska sjunga den idag så han lär sig! Tyvärr hittar Jag inte den på youtube, men det blir en annan , jag hoppas den är bra - vi kan inte höra den - har för dålig mottagning - om den är dålig är det i alla fall välment ! STORT GRATTIS ALLA KRISTINA FRÅN OSS KRISTINOR HÄR UPPE I JOESTRÖMSFJÄLLEN ! Och här kommer sången ska fixa det när jag har bättre mottagning ! http://www.youtube.com/watch?v=-o4nJFlrb2c

Kommentarer
Postat av: Christina

Tackar skriver jag även fast vi gått in på ett nytt dygn... Blev så full i skratt när jag läste om "Kristina från Vilhelmina".. En annan, nästan (Kri)Stina, gav mig ett kassettband en gång i tiden där hon spelat in en enda låt. Du kan ju gissa vilken :) Må bäst!

2009-07-25 @ 00:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0