jamen så var den här dagen snart

till ända ...
Vi har verkligen gjort INGENTING idag ...
Gick en runda runt rullskidbanan idag medans storkärleken åkte inlines runt, sen följdes vi åt bort till bron.
Hade med mig Sivan och vi hade jätteskönt !

Sen hamnade jag i systerysters soffa en lång sund, lite tv, surr och bara slappa - hon gick på semester idag !

Och nu sitter jag i mitt kök som för tillfället förvandlats till hårsalong !
De blir jättefina! Duktig tjej som klipper !

Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda lillla Kärlektjejen åkte till bästisen som kommit från en semestersväng !
MellanKärleken är i Bäsksjö med kompis.
Storakärleken är på hockeyträning, ,de spelar fotboll på en myr !
Maken har åkt till stugan i Joeström för att fixa lite där m svågern .

Så jag är själv .... med Sivan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0