fredag igen !

Den här veckan har verkligen tjurrusat, varvid maken och jag bestämt att helgen är ett helt oskrivet blad, vi ska sova ut, göra ingenting och bara vara !

Barnen har sin sista dag på fotbollsskolan idag, vi ska inte dit till lilla K´s stora besvikelse, jag är väl lite ledsen jag med men vi hade bestämt att gå på begravning.
Men vi hoppas få se kort från fotbollsproffsen !
StorK ska hjälpa till på jobbet medans vi är borta , vi har ju sjuka arbetskompisar så vi får ta till alla medel. Krya på dig pinglan !!!

Jag är på jobbet just nu , ska försöka få undan några högar och det går faktiskt bra !

Vi fick brev i brevlådan igår, oj oj ... lite oroliga blev vi allt , men det löser sig väl - när vi kommer dit - gäller privata personliga saker !

har suttit och letat verser, läst om sorg och jag bara ... det trillar tårar...
Läste om familjen som drabbades igårkväll- jag kan inte förstå orättvisan i det som sker ...


Det finns dagar när
vi vill minnas stunden
vi fylldes av din
värme och glädje
blev på djupet berörd

Alla de andra dagarna
i det vanliga livet som är
lever vi i nuet
vänjer oss långsamt med
att du är någon annanstans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0