fotbollsskolan

I gunnarn börjar fotbollsskolan idag, de två yngre av mina barn tänker vara med, den äldre hoppas jag ska klippa vår gräsmatta- snart ser vi inte Sivan när hon är ute, förutom då hon gräver hål där Maken sått nytt gräs eftersom vi grävde ner avlopp i Maj ni minns ???
Hon gillar att gräva !

Lilla Sivan som var t veterinären i går och hade med sig en kompis, Sivan hade urinvägsinfektion och fick faktiskt mediciner- som tur var , man brukar tydligen inte ge tikar medicin i första taget.
Sivan var duktig- lugn och skötsam , jag kan fundera om hennes lugn har att göra med att hon inte är pigg, men hon är inte menlös! Jag är inte riktigt van att det är så lugna lättlärda valpar !
Kompisen hade öronproblem men fick också hjälp, trevligt tyckte vi båda med sällskap !

Men åter till Gunnarn, jag ska med - Lilla K ska gå där för första gången och det går inte lämna stället då, så jag tänkte tillbringa lite tid på stranden om det är fint, kanske gå lite i skogen m Sivan och bara vara.
Skulle hellre vara på jobbet , men där är jag nu och rotar undan lite snabbjobb !

Så idag hoppas vi på sol och inte så mycket brems, Gunnarns playa brukar kunna bjuda på  både och !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0