Beck på tv

Signalen är dålig på tvmottagaren , undrar om det beror på det härliga regnvädret som härjar här ute och blöter på både pärlanne´och gräsmatta´??
Men jag ska läsa tredje boken i twilight serien- så ... jag klarar mig.
Fastt jag gluttar lite på Rafael Edholm, i vissa filmer är han väldigt - sevärd - tolka det som ni vill ;-)

Lilla K har blåst massor med ballonger , hon har lungkapacitet det barnet, det har hon nog ärvt efter mig, hon kan höras långväga hon med ;-)

Vi ska ju nämligen fira en cool tioåring i morgon, mellanK som ville ha en present i förskott - att sova på förrådet... så vi får väl se om han kommer smygande eller om de sover där med mygg och knott hela natten...
Annars har jag bakat idag, två långpannekakor, jag känner mig riktigt duktig, det brukar sällan bjudas på massa hembakt hos oss... jag proriterar inte direkt alltid bakning, sen är jag sån att om det finns gott hemma så går jag och är sugen på det hela tiden, om jag bara kommer ihåg att det ligger här nånstans...

Och som tur var bakade jag innan jag drog på kvällens begivenhet, boxing, skulle inte orkat vispa annars för det är tröttsamt och jobbigt men fantastiskt kul, det är bara det att nu blir jag utan sommarboxingkompis, hon åker ju bort ett tag - så jag raggar ny partner... i boxing alltså - måndagar kl 19 nån sugen ??? Annars löser det sig, jag går väl dit ändå ...

Och lilla k hade tur - hon fick följa med på ost och kex/ chokladfonduekväll... jag var också bjuden men prioriterade boxingen... hoppas det blir nån fler gång så jag får vara med, lät så mysigt så !!!

Maken och Sivan är borta än - de lägger golv- Maken då , Sivan hon har nog bara massa bus för sig , där hon får vara ute och lös ... 





Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vill boxas!

2009-07-06 @ 23:23:29
Postat av: Stannapanna

Bra !

2009-07-07 @ 07:13:07
URL: http://ludvigssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0