auktion

jopp jag har tillbringat dagen på auktion idag- men det blev INGA inköp alls- eller jo förresten, en varmkorv och det var jag nöjd med !
Jag tyckte det mesta blev på tok för dyrt för min börs, inget som fick rymmas i min budget för det jag kallar auktionsfynd!

Däremot är ju själva företeelsen trevlig, träffade massa folk som man kan surra lite med !
Att jag sen fick höra i slutet på dagen att det var en auktion till några mil bort , var lite trist, då jag kom dit var det slut där, den kanske hade varit rolig att tvärglutta på ...

Men man ska icket sörja de pengar som inte strötts !

Nu sitter jag på jobbet , efter en korv o makaronmiddag , mina två yngsta barn hade turen att få följa med på tvagning så jag tog mig lite tid att göra undan lite papper så att vi kan vara lite lediga i  veckan som kommer !

Och så lär jag ringa veterinären i morgon - Sivan är inte kry fortfarande , hon är kladdig " där nere " igen !

C ya !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror att den andra auktionen är nu i helgen kram Systeryster

2009-07-13 @ 07:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0