VMGULD

I bandy , jag har sett lite sporadiskt - men patriotisk som jag är så är det jätteroligt att de vann!

Loppan idag , stressade iväg Mejan, efter en lång skön sovmorgon...
Några fynd blev det de är just nu på lackering så ni ska få se senare ... missade några fynd - jag blir så stirrig när jag kommer in dit, behöver nästan gå flera gånger annars missar jag ju prylar som idag "surmin"

Har lite ont i kroppen efter åken i backen igår , men det är som det ska vara ... gissar jag. Killarna var i backen idag med men de åkte hem rätt tidigt ändå.

Nu ska jag iväg på styrelsemöte m jaktklubben ...



Kommentarer
Postat av: Linda

Hm, vad var det du tyckte att du missade??

2009-01-25 @ 21:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0