vann ingen vine

nähäpp - inte den här gången heller...
Men sanningen att säga så gjorde det inget... man måste ju dricka upp det om man vinner och när ska jag hinna det ?

Nej men jag fick skjutsa hem vine , hon som vann tog skidorna hem och ville inte kånka på två icakassar med vin, fattar inte varför måste ju vara skitbra träning - och absolut en utmaning att absolut inte falla, för vad skulle de tro som kom efter om det var en stor pöl med utsölat vin där hon åkt fram ....( kanske nån ny konstig valla )
Ja ja fraktkostnad var 2 glas vin - så det får jag väl inkassera nån gång längre fram ;09

Också massa surr då i vanlig ordning med både mer och mindre förvirrade själar
Men det gör inget - de är såååå bra ändå !  ( Det fanns fler än hon ;-)

Det ska vara sparkfest i Stensele på Lördag - åh vad roligt det verkar ... vi har varit med på cykelfest nån gång, men det var några år sen ... skojigt verkar det vara i alla fall - om än lite stressigt kanske, men det får man ta en gång per år kan jag tro ... Förrätt på ett ställe , sparka iväg på nästa ställe och ät huvudrätt , på tredje stället får man efterrätt, sen samlas alla på lokal och samkvämar ! Ingen vet var man ska hamna allt är hemligt, man får bara veta vad man ska ha för rätt!

Förresten Lina, nu tror vi att vi har löst det !

Kommentarer
Postat av: Lina

Men hallå! Så där kan du ju inte säga ;-) Send me a sms eller nåt! Jag är ju lika nyfikna som ni!

2009-01-28 @ 22:00:38
URL: http://anill.blogg.se/
Postat av: Christina

Tack för det hemkörda ;) Backarna var nog tunga utan övervikt. Risken fanns att vi druckit upp lasten för att minska vikten och då hade vi nog aldrig kommit hem.... Självklart ska du få belöning för hjälpen, men två glas räcker nog inte asg

2009-01-28 @ 23:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0