vägen tillbax

känns lång, jag har/ har haft nån konstig maginfluensa, värst var/är värken i kroppen , så ont så ont ...

Ungarna skötte verkligen om mig och sig själva - glad att de är så duktiga ! MellanK och lilla K var hemma och bäddade om mig, gav mig cola, gjorde fika, tog diskmaskinen, och pysslade på !
StorK var ute på fisketur i Ankarsund, han har tydligen blivit intervjuad för radion!
Jag sov i stort sett hela dagen!
Orkade inte se hockeyn i natt -  och de förlorade i alla fall- den enda i vår familj som var uppe var Maken - som inte är den som är MEST intresserad om man säger så... Tycker synd om svenskarna som verkligen laddat för guldet ...
Sen hade jag ju sett det  mest spännande redan ;-)

Är lite ledsen faktiskt för jag missade ju festen i går... inflyttningsfesten...snyft

Idag har granen åkt ut- den hade börjat barra lite.

Jag tror jag ska ladda in en film och luta mig tillbax i soffan igen ...Jag fryser


Kommentarer
Postat av: Maria

Det är lugnt Anna, vi tar väl en repris nån gång??

2009-01-06 @ 20:05:56
URL: http://mejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0