vådan av svammel och surr

Har ni tänkt på att man ibland inte tänker själv på hur man kan såra andra människor... det är inte lätt när man inte vet om att nån tror eller tycker att man behandlat dem orättvist .

Att det som jag anser vara en bagatell kan vara det verkliga livet för nån annan...

Att de ord vi kastar ur oss om saker vi inte har med att göra kan göra ont för nån annan...

Att det finns flera sanningar än en när det händer saker, som kan tyckas underliga i mina ögon ...

Gå en mil i mina skor innan du säger hur och vad jag ska göra ...


Kommentarer
Postat av: s(v)ar a

enkelt, sluta skvallra och prata skit om andra, lägg den tiden på företaget i stället eller får du betatlt för att blogga ut ditt och andras privatliv?

2009-01-22 @ 13:24:49
Postat av: Elias mamma

ojoj,, ska inte va så hård jag...

tycker detta va mycket kloka ord från en va ja kan tycka mycke klok kvinna....

2009-01-22 @ 15:22:58
Postat av: ÅM

Kloka ord! Vilket bra inlägg =)

2009-01-23 @ 14:56:00
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0