efterlysning



Lilla K fick nya skidor en dag - hon var så nöjd - hade bara lite svårt att föstå att de skulle man åka med på slättbacken - inte slalom ...


Vännens stortejej kom hem med gips på hela handen - handboll hade hon provat spela... tre fingrar gick av på kuppen ... Stackaren , en riktig idrottstjej som har så svårt att sitta stilla ... hockey, fotboll, skidor, slalom, springning allt ...



Kommer ni ihåg de här ???  Det blev ju kvar bokstäver, så de kom väl till användning när jag behövde täcka skruvhålen efter konsollerna till hyllan... det gällde bara att hitta ett ord som gick ihop m bokstäverna som var kvar ... rätt  bra tycker jag ... Sen var jag på loppis i somras...



Hittade nya vägglampor till vardagsrummet...


Nu skulle jag bara vilja ha en golvlampa m tre skärmar i teak...

Sen har jag en efterlysning... jag var ju på hockey, där fick jag några burkar m nudlar av en vänlig själ , som ville att jag skulle prova ... vi skulle vara kvar där, så jag la nudlarna i en påse på ett ställe inne på ladan... nu när jag ser kortet så kommer jag ihåg dem .... nån som hittat dem ??? Måste hitta nån som ska t Umeå på Ica Maxi som kan köpa annars ...



Slarvmajan !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0