tröttast av alla

hur ska det då bli efter ett glas vin eller två ???
Ändå har jag snlumrat en stund under filten

Jag började m att skjutsa storK till isladan kl 7,45 då började min dag med u10 sammandraget...
Började ställa i ordning och hämta prylar, sen droppade folk in eftersom , kl 10,30 var det första matchstart, mellanK ´s lag vann två av sina tre matcher den tredje slutade oavgjort ...
Duktiga ungar och fantastiskt duktiga föräldrar, som genomförde sammandraget utan större incidenter!!!
Jättelyckat skulle jag vilja säga !!!
Jag satt i sekretariatet och pratade, det gick också bra 

Hämtade hem lilla K som är på lite smådåligt humör fortfarande, så ikväll får hon ta det lugnt .
Men som sagt jag ska duscha och svida om så åker jag t vännen och tar mig kanske ett glas vin !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0