tack för att du betalat !

Ont i halsen och snorig, helt slut på men ganska nöjd ändå ! Lilla K har ätit meducin hela dagen så jag hoppas hennes öron (eller mage ) inte ska spöka i natt också , vi blir ju så trötta och otrevliga då vi inte får sova!

Annars har vi pysslat på monterat skåp, försökt dölja skruvhål, städat , storK har varit på träning och var himlans nöjd för det var sån rolig träning !
MellanK var hos kompis hela kvällen - hämtade hem honom vid halvåtta, det är ju så förblånat kallt för dem att gå ... men det skulle de fixa, jag curlar bara lite !;-)

Annars så får storK och jag runt och trallar på och vill så gärna bli tackade ! Vadå för frågar ni då ? Jo för att vi betalar vår tvavgift !
Jag önskar faktiskt att de skulle stå utanför vår dörr och sjunga för mig , eller helst inne på ICA när jag är och handlar ..



Tack för alla bidrag , trallalalal lalalala

Fick tips på en av kommentarerna om en ny webbutik, kika in och kolla läget lite, det är lokala förmågor som visar framfötterna !
Tack för den!

Jo Linda vi har målat taket också men det är ju nästan ett år sen och så länge har det dröjt innan jag tagit mig an skåpet - då trodde jag att jag skulle göra det i somras ... Huuua nu är det kökssoffan men jag spanar efter en annan... gammal...   Och gärna ett gammalt skrivbord också ...

Lilla K vill inte sova i sitt rum - hon skyller på att elementet låter som ett akvarium och att det är kusligt där... så det blir väl nästa projekt - hoppas jag , man såg inte ut genom hennes fönster idag - det hade frusit igen - så det är nödvändigt ont att byta fönster och fixa till där ...

Kommentarer
Postat av: Monica

Skulle inte ha sagt att jag saknade kylan -11 idag....

2009-01-16 @ 09:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0