Strangers

Jo vi löser melodikrysset, men lite faller jag på - hoppas lösa det innan slutet !?
Det är så glad musik , dansvänligt så jag trippar runt här och tar små danssteg ( Ni behöver inte föreställa er det - jag kan förstå om det gör ont i ert inre öga ;-) De spelar cher och lite Bee Gee´s

Alltså de här spelade min pappa rätt ofta känns det som ??!!
Och nu spelas det - så går jag ner i min källare där lever jag sällare för där har jag kvar min ång..... tralllalalla lalallaa

Igår fick vi främmande - massa främmande , och det var jättetrevligt, synd bara att tiden går så fort ! Jag blir så glad när jag ser hur mycket lilla K har förändrats, hon kramas, visar gluggen  och är så glad , inte den lilla tjurskallen hon kan vara !?
Det är bara så synd att vi träffas så sällan !
Lilla K var så glad hon fick sköta om lilla bebistjejen som var så söt !

Idag har julen åkt ut här på morgonen så nu har vi vardag igen , granen står kvar men den åker så småningomDet är lite skönt att få fram ljuset igen , bort med allt det röda ...
Och lite nostalgiskt att packa bort allt och fundera över vad som ska hinna hända under det året som kommer att gå till nästa gång tomtarna åker upp ur lådorna ...

Idag fyller en av mina allra bästa vänner år...
Grattis till dig - jag hoppas det nya året i ditt liv kommer att fyllas med lugn och harmoni ;-))
(Och lite skojiga tillställningar - gärna med mig ;-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0