spruta -aj

jag var fruktansvärt spruträdd när jag var mindre och nu är det lilla K som ska på läkarkontroll och ta spruta...
Jag håller alla tummar och tår för att det ska gå bra !!! hon är inte den som gillar sjukan nåt vidare... hon har lite för mycket i bagaget som hon kommer ihåg , men vi peppar och hoppas att det går bra - eller jag pratar inte så mycket om det , bara försöker nämna att nu är det dax, idag ska vi .. så vi får se...

Sen ska jag tillbaks och kämpa ett tag innan det är dax för klippning av 3/5 delar av da family...

Bebis kom till världen i går / inatt ... Kul !!!

By the way, jag är skakig idag - ser nog ut som jag har jordens bakfylla- om man tittar på mina händer ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0