sol

ikväll har vi klurat - mer än vanligt, men aldrig blir det rätt... nu börjar jag med tro att det är en låtsaskompis....
men vi får väl se ;0) Än har vi inte gett upp....

Båda de yngre ludvigssonsungarna var så trötta ikväll så de ville bara vara hemma, så måndagkvällar som brukar vara de mest stressiga med hockey, barngympa m.m blev ganska lugn...
Man kan behöva bara vara ibland...
Men storkillen var i slalombacken.
Jag som tänkt att vi skulle dit i morgon men jag hade ju annat på agendan så det får bli på onsdag i st .
Maken hämtade hem en skoter han köpt - ingen ny då utan en mycket bättre begagnad men den duger åt oss ...
Jag sov en stund innan jag gick en promenad till vårat eminenta badhus och la mig i solen - sista solaren för kvällen - det var varmt vill jag lova!

Systeryster med make har fixat och trixat ett par veckor , de har varit jätteduktiga deras flickor har fått så fina rum, nya tapeter och fräscht, jag gillade tapeterna skarpt, med deras tillåtelse så visar jag det här ;





Det var ett rum, den yngre bönans, nu kommer den äldre pinglans





På fredag blir det hockey, hemma , storkillens lag spelar match mot Malå, på lördag har de match i Burträsk, hoppas jag kan vara med- hör du det mamma , ni kan väl komma dit då ?! Jag har aldrig varit där så det skulle var skoj... vi får väl se.
Maken har jour i slalombacken !

En grej till har jag - en bild jag tog på Loppan- den är till er alla , hoppas ni kan läsa ! Snyggingar !



Kommentarer
Postat av: Daniel

Tänk Positivt!

Precis vad som stod i mitt/vårt kök om du minns...

Nu fick jag en mer utförlig beskrivning, då är det bara till att följa det också... ;-)

2009-01-27 @ 00:18:51
Postat av: Lina

Har ni klurat något mer idag? Jag är ju nyfiken :-)

2009-01-27 @ 20:43:40
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0