oh my

helt slut på - både i knopp och kropp ...

men det är bara att bita ihop , för nu är det dax att köra på igen , förkylningen  ska ebba ut och jag ska återta kontrollen över - ja det var väl att ta i men jag ska då försöka i alla fall !

Tack t systerdotter som varit m lilla K så jag tog mig iväg ... Och tack du ledarpingla som peppar och kör på - det behövs !
Skulle så gärna vilja få glida fram i skidspåret också nån gång- men med den vallarhopplösa familj jag lever i och eftersom det är en av de saker jag inte behärskar själv samt att min skidutrustning inte riktigt lever upp till mina förväntningar så är det bara en önskedröm just nu .
Det låter ju så härligt !
Men jag vet - ni behöver inte tala om det , det är inte bara att glida fram , jag vet - växlar hit och stavtag dit , andning och mage / rygg , ja ja men i alla fall , det lilla jag gör ger väl nånting ... Måste som ta tag i det där ...
Vi måste ju leta fram lilla K´s skidor och pjäxor- om hon har några vill säga - jag vet inte vad som lever kvar och i vilket skick det befinner sig sen killarna... De ska ju börja åka på skolan och det kan ju vara rligt att ha provat lit ei alla fall, så vi ska ta tag i det ... Kanske måste kolla vad storK äger och har också ??? Ungar - de växer så det knakar ...

Det snöar än...

Och det finns de som inte har så roligt just i detta nu ... Mina tankar till er ....

Kommentarer
Postat av: Christina

Hahaha, vilken bild Du hittat! Dessutom ljuger den, för Du såg då inte alls så där sliten ut :) Helt rätt inställning om att komma igång! På tal om skidåkning och vallning... Jag vet en person som nästan öppnat vallabod m inlämningsmöjligheter :) Med lite kontakter så kan vallning fixas iaf för ett par provapåturer. Och Du glöm det där med växlar, om du inte tänker åka skate förstås (och då behöver du ingen valla). Tack själv för att Du kom på passet! Kuuuuuuul!!!!

2009-01-20 @ 22:26:13
Postat av: Stannapanna

Hmm kanske skulle nappat på den där vallaboden ?! Jag kanske tar mig ut i spåret nån dag ... vi kanske ses - om jag inte åker mitt i natten så ingen ska behöva chockas av att möta mig där ;-))

2009-01-21 @ 19:47:22
URL: http://ludvigssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0