Nu är det klart !!!

Har dåligt med hur-det-såg-ut-före-bilder



Skåpet till höger ... så såg det ut då ...

Så här ser det ut idag ;



Sen var det ju det andra objektet ...



Sån färg före ...
Och naturligtvis ;



Vitt efter, nu  ska det bara upp på väggen men det får Maken hjälpa till med , han går fortfarande omkring m kratern i munnen - men i morgon då blir det åtgärdat !

Sen hittade jag såna här när jag rotade och grejade



Konsoller - köpta på LIDAB - det är väl ungefär - superduperjättelängesen det fanns, det var min pappa och hans kompanjon (LI är bokstäverna i efternamnet på kompanjonen och DA står för Dahl  AB ) som drev det företaget, där hann jag vara med , som barn och så småningom så fick jag "extrajobba" lite där...
Men som sagt det är länge sen , och nu dyker det upp konsoller här hemma ... 37,95 kostade dem tror jag ....

Just nu har vi 28,5 g kallt ute ... Det ni !

Kommentarer
Postat av: Linda

Wow! Skåpet blev ju helt kanon! Som ett helt nytt! Bra jobbat!

2009-01-15 @ 16:39:58
Postat av: Monica

Har ett liknande skåp. Vet inte om jag skulle våga mig på att måla det. Vill verkligen men....

2009-01-15 @ 20:38:38
Postat av: Elias mamma...

www.bizy.se där hittar du nog nåt som matchar allt de vita..Snyggt du gör, fattar inte att du hinner allt?!?!

2009-01-15 @ 20:57:07
Postat av: Linda

Har du målat taket också eller?

2009-01-15 @ 21:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0