Mycket snack och liten låda

Jag pratar för mycket jag pratar för mycket för mycket pratar jag mycket prat och liten låda jag pratar och pratar stäng lådan jag pratar för mycket bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blab labla blablablabla
Jag snacker og snacker pratar och pratar , och bryr mig och bryr mig inte asch skit i det 

Allt är bra , jobb, hockey och ledig kväll ska bli bra ......
Hoppas på att få besök !!!

Snickelisnack !

Lilla K är på badet m kompisen E de är fantastiska den familjen !!! Fixar och donar och lilla K får hänga med !!!
Superduper !!!

Jag är som rätt värdelös just nu - på vissa områden ... inte kroppsligt då men ,,,
He he nu fick ni nåt att klura på va ;-) Men klura på ni som sagt allt är bra !!!

Snickelisnack ! Godnatt !

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tycker om att du pratar mycket! <3

2009-01-02 @ 23:33:38
URL: http://mejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0