gråt

usch vad jag är lättgråten - har just sett Nannyakuten på fyran ... åhhh , det är roligt att de får ett fungerande liv, även om jag ibland funderar över vissa av deras metoder men som sagt , det kanske skulle behövas fler nannyjourer ?!

"-Jag har ryggrad nu , jag vågar säga nej till mina barn utan att bara oroa mig över deras känslor...."
Att våga säga nej är bra !  Även om ; alla andra får - det är bara jag som - du förstör mitt liv - o.s.v

Lilla K och jag håller oss inne , hon är nog piggare och vi fick sova rätt okej inatt, men det är KALLT ute , 33,4 grader när Maken skulle t jobbet i morse !? Hurv - sen att det blir en vacker  vinterdag ute är ju positivt ... Men vi kurar inne och eldar i kaminen !

Monika- prova måla om du är sugen - det gick ju jättebra , färgen luktar inte och resultatet är ju helt okej !

Kommentarer
Postat av: Monica

Jo, jag är sugen. Men det blir sådana följdeffekter...

Skåpet... Byrån som akvariet står på.... Vill ha nytt köksbord o stolar....

Får nog börja med nya tapeter i Stoffes rum. Som eran Färghandlare säger...-Men herregud människa tapetsera klarar du väl av. Det är inge svårt.

Jag har försökt locka ned honom på en veckas "semester" men han går inte på det!!

2009-01-16 @ 10:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0