företagar/politikerträff

var det hela eftermiddagen, summan av kardemumman ?! Ja att  det vore bra försöka öka kunskap, förståelse för den andra parten, att alla måste hjälpas åt att dra åt samma håll med dem förutsättningar vi har där vi står , att vi alla VILL nåt ialla fall även om vi inte kanske är riktigt överens om precis vad - eller ?
Mycket surr och prat och kontaktknytning ... det skulle bli fortsättning i alla fall

Sen vidare på pass, jag är nästan lika skakig, men inte lika SLUT på som förra gången , men det behövs mera säger jag bara ...
Åkte på en riktig box, av min partner, en sån där tutten åker upp i fejan ( Jo de är nästan så långa - eller så har jag kort hals ;0)) och nockar mig halvt medvetslös, såjag drar mig upp på benen med stjärnor som flyger i ansiktet och nån fågel som kvittrar ... men jobbade vidare

Sen hem och lösa av barnvakten - systerdottern - duktiga tjejen! Lilla K var rädd att det skulle börja brinna igen , hon ropar ofta när hon lagt sig - undrar om vi har några ljus tända ...
Var m henne en sväng på sjukan idag , men det visade sig vara falskt larm - tur !!!

Har sen suttit med storK och matteläxan, gråten är nära men vi fixade det ( det är jag som står för gråten, när jag int ä se förklar se han begrip) Men vilken lycka när ljuset tänds, budskapet når fram , bollen är i mål , bilen är i garaget o.s.v.  
Det är klurigt med mattespråk och klurigheter...
Att vara lärare är nog inte lätt, det måste ju nästan vara som att coacha till en tävling, med den skillnaden att alla är vinnare när de lärt sig det de ska ... bara man tar sig dit.. ja de är duktiga i alla fall!!!

Puss och kram och nyp i stjärten (Ni får själva välja vems )

Och nej Lina - vi har ingen aning än ... ledtrådar men ......


Kommentarer
Postat av: Lina

Har ni fått fler ledtrådar? Då kanske jag kan luska ännu mer ;-)

2009-01-28 @ 08:19:47
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0