blä

snorig och dan , ont i magen , skallen hänger inte med ...
Men vad har jag att klaga över det finns dem som har det värre !!!

Jag har gofikat hos systeryster med massa trevligt folk , jag har målat klart och packat ihop en del, jag ska försöka bildbevisa i morgon , men som alltid så är det lite fix innan vi är riktigt klara- tänk att det är så !!!
Några lister som inte sätts upp, nån liten detalj som inte målats, nåt litet som inte görs klart utan man ska göra det sen... hur många halvfärdiga projekt har man ???
Såg på det nya programmet "Den arge snickaren" på kanal 5 i kväll
Han var arg- de hade halvfärdiga projekt fulla tomten ...
Och de kunde inte få tummen ur att fixa klart... jag känner igen mig i mångt och mycket - men vi kan samarbeta om det mesta faktiskt - fast vi är lite olika maken och jag ...

Maken förresten - som ska förgylla Ferrys klinik i morgon ( Hoppas vi ) han bet lös en plomb när han käkade tårta ikväll ...Det var inget fel på tårtan men han lyckades i alla fall... långt inne och djupt djupt - som en krater ...Jag ville fota och lägga på bloggen - men han bara kniper käft - så tyvärr kära ni - det blir ingen bild på Makens hål ;-)
Det som är skönt är att - jag har kameran beredd - så han håller igen truten HELA tiden - skönt !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0