Alltså

Alltså minns ni att jag sa för ett par dagar sen att vi hittade skolkatalogen från Röbroskolan på nätet på storumansajten.
 Då minns ni kanske också att jag sa att man kan ta igen barnen på föräldrarna, att storkillen kände igen sina kompisar på föräldrarna anno klass 9 ..
Idag när jag var in på Ica så sa kvinnan i kassan " Jag såg dig i skolkatalogen på nätet "
" Jag såg vem ditt barn är lik - det går då inte ta miste hö hö jag såg direkt hö hö  "

Ja han fick då håret från sin mor i alla fall ..........


KLass 8 A mittenraden 2 från höger ... say no more - stackars barn !

I morgon blir det Burträsk ishall hela dan, vi åker kl 9 och är hemma vid 22 på kvällen ...
Blev ingen match som det var tänkt ikväll - lite skönt nästan.
Storkillen är på disco och skakar rumpa !

Jag är en människa som tror att det löser sig - på ett eller annat sätt så ...



Kommentarer
Postat av: Johanna

Men hallå, vem är det som göra detta mot oss??? Nä jag gillar sidan i övrigt måste jag säga. Mången gott skratt får man faktiskt.

2009-01-30 @ 22:12:22
URL: http://yomagic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0