tidig morgon eller sen kväll

Well trots att jag är så trött och slut inte alls mår särskilt bra m förkylning i kroppen så har dagen varit- helt okej !

Sov länge hela familjen det är inte ofta...Vackert väder ute men jag är inte kry så ;

StorK och pappan for t skogs på skidor - det är så härligt !

MellanK och kompis JJ har varit m varandra hela dagen , skottat snö, spelat bandy m fläskläpp som belöning ( f MellanK ) spelat lite dator, varit ute igen och skottat snö, lekt...

Lilla K och jag har poat på , handlat, varit på badet m vänner surrat och solat,

Sen fick vi middagsgäster, så vi har ätit viltmiddag, märgben, älgstek och tjäder...
Massa gott var det ( hoppas gästerna tyckte detsamma ) Surrat runt lite druckit lite vin och sett melodifestivalen- med ett helt okej startfält .
Jag tyckte bara de tre tjejerna skulle tagit sig t final - de var BRA ! Höll definitivt inte på Lili och Sussi ... det var f mycket 80-tal f mig ....
J J sover här och lillaK sover hos bästisen E C - hade nästan väntat att hon skulle ringa, men när de bestämde att sova så fick hon alternativet att antingen sover du eller inte - ingen kan hämta hem dig eller skjutsa dig så du vet ...
( Vi hade ju sparken som en nödlösning för man kan väl inte åka för sparkfylla ? vad jag vet ) Men hon har inte ringt än då förhoppningsvis får familjen C sova inatt m en LillaK hos sig...

Så godnatt - i morgon ä det hockey , först kl 12 sen kl 15 ( storK spelar kl 15 ) C Ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0