telefonsamtal

Det ringde nån idag - nån som jag absolut inte pratar med ofta , jag blev jätteglad !
Vi har blodsband och vi pratades vid en stund om diverse olika saker.
Hon sa något som gjorde att mitt hjärta slog ett extra slag- så jag svarade henne och sa något, nåt som jag tänkt på ofta och länge och mycket - en önskan jag haft och som vi pratat om här hemma ibland  ....
Då sa hon nåt som gjorde att hjärtat sjönk igen - men jag har hoppet kvar...
Jag är förhoppningsvis tvåa på  listan och jag hoppas och hoppas att det blir vi ändå som får förmånen ...

I alla fall så var det slalombacken f lillaK och hockeyladan f stora K
Lila K är som en tuffing, flyger nerför backen - åker m alla möjliga människor i liften, ikväll var det en kompis t StorK. Hon är så framåt och tar för sig ! Jag blir så glad när jag ser det !!!
Kanonväder så nu vill jag också åka slalom ! Skulle bara behöva skicka mina skidor t Tärna f att få dem slipade och ev vallade ...

Pratade m systeryster idag - hon är absolut den bästa alla kategorier ! Finns alltid där ! Me löv ! Ikväll skjutsade hon lilla K från slalombacken m storkusinen som skulle barnvakta ! Tack och bock !

Och vet ni vad - till helgen är det bio !



Kommentarer
Postat av: SnyggL

Man tackar för brevet. Jag har varit med en gång förrut, men what the heck, jag är med igen! =)

2009-02-25 @ 15:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0