Söndagkväll

Beck på tv , beställningarna f tisdag är gjorda efter tjarv, Datorer är bra när det fungerar ! Funkar det inte blir jag tokig!Stormtokig

StorK spelade match idag- onödigt spännande blev det efter en 3-0 ledning i första perioden så vidare t 4-1 underläge i början av tredje och sista perioden så slutade matchen 5-4 till Storuman mot björklöven . Skön seger för oss alla som kunde andas ut och glädjas över kämpaglöden.
Lilla K var på kalas med massa tjejer. Kul hade det varit!
MellanK har haft kompis hela dagen trött kille i kväll efter fotbollsträning.
 Maken var på jaktmöte - lite diskussioner tror jag det var- alltså få diskussioner - han var nämligen hemma tidigt.

Vi funderade vid middagen, vad lilla K skulle bli när hon blir stor ?! Kanske hockeyproffs ? Hästtjej? Förskolefröken ?Mackentjej ?
Argare och argare nekade hon till allt, innan hon till slut klämmer till och fräser -
JAG SKA MINSANN BLI EN NOLLA NÄR JAG BLIR STOR !!! Jo jo
hon brås på sin far ?! ;0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0