SNyft

Jag hann cykla på lunchen idag, jätteskönt, äta m vänner, hitta massa pengar som jag funderat över i bokföringen på jobbet och en del andra saker ...

Efter jag cyklat och duschat nere på gymet, så kom jag på att jag glömt roll-on hemma- vad göra kompisen hade lagt sig i solariet så henne hade jag ingen hjälp av ?!
Snabbt in t Storuman och in på ICA tänkte att jag köper en ny - skulle ju luncha som sagt, men det var kilometerköer på ICA - ides inte köa för en rollon Nej jag började gå ut och tänkte strunta i det ...
Men vid närmare eftertanke (svettlunch NO Thanks) så sprang jag in t charkbönan och frågade om inte hon hade nån deo bakom disken ....
Hon funderade en halv sekund sen sa Jo Jag har faktiskt det ... I handväskan ...
Hennes handväska den är räddningen i många lägen - så är det bara ;-))
Så jag rollade lite och lunchade sen...

Nu har vi skickat killarna med flyget, storK var JÄTTEnervös, mellanK inte alls- de fick stora lappar runt halsen som det stod namn på och de hade med sig en tjej som enbart flög med för deras skull ( Utländsk kabinpersonal )
Lilla K sa när de gått ut t planet - Åh vad jag kommer sakna lejonbrorsorna !

Vet ni vem som har namnsdag i morgon ?!
Jo snoppen !
Tror ni mig inte ?! Titta i almanackan får ni se !

Puss och kram cykelram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0