snöväder

Det har snöat hela dagen till och från - mest till!
Massa snö har vi nu tunn och fjunig snö men mycket mycket snö ! Jag gillar det !

Vid den här tiden hade jag tänkt vara på väg och hämta killarna på flyget i Gunnarn - MEN pg av nån trasig grej så fick de bokas om och flyga till Vilhelmina i stället med den påföljd att de startar från Arlanda kl 21.45 och landar i Vilhelmina kl 23.15 - där ska de få taxi t Storuman och vi får hämta dem på busststn...( jag som var så glad att storK inte skulle m t Skellefteå på hockey, för dem skulle bli så sena hem ... )
En långhelg blev det och en längre resa hem än vad som var planerat. Men vad jag förstår så är de inte oroliga , de kan nog klara sig rätt bra !

Var på loppan i Långsjövy idag - fyndade nåt tyg...
När vi skulle hem ville inte mina torkarblad fungera - dyrt tänkte jag naturligtvis, sen var tanken hur det skulle gå när jag skulle hämta killarna i Gunnarn.Tack och lov hade de bara frusit ihop .
Lilla K och jag har varit och åkt skridskor - duktiga tjejen, jag fick också beröm- nån som tyckt ejag hade förbättrat min åkteknik betydligt sen högstadiet - och det har jag , nu kan jag bromsa och åka utan att hålla mig i sargen, men nån hockeyspelare blir jag nog aldrig ;0)



Valla läpparna innan man äger isen



Hockeyplayer
som väntar på brorsorna



Hon har ju legat i hårdträning under helgen så att de ska få sig en match ;0)



Favvoungarna mina !


Kommentarer
Postat av: ÅM

Attans, jag missade Loppan.. Jag som hade planerat å fara dit! Hade totalt glömt bort att det var idag.



PS. Tror att det var öronen som spökade redan i fredags på lille P, därför han var så grining ;o)

2009-02-08 @ 20:25:09
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0