oj oj oj

just nu är det turbulent känns det som , men det kanske är typiskt kvinnligt - att känna efter ?

Jag är i alla fall fruktansvärt besviken just nu , men jag tar det m personen det berör ... usch och fy, gråten sticker i halsen ... Men vi löser det ! Även om det är tufft - som vanligt när det blir tjarv !

Sen är det den stora frågan ? Individanpassat eller åldersanpassat? Vilket är bäst ? Hur ser man till att utvecklingen går framåt ? Att motivationen håller i sig? Att det är roligt ? Hur kan alla gör sitt bästa ? Hur gör man i skolan ??? Vem ska styra och bestämma hur gör man om man inte är överens ? Ja ja det blir bra till slut.

Sen en rolig nyhet - jag vann - tror jag i alla fall , en bok i aftonbladet - den kom med posten idag ...

Mamma kanske du kan komma hit i helgen ? Vi kan väl fundera i alla fall ?
Vännens mamma är ju här ... kanske vi kan dricka ett ( eller två ) glas vin och surra ... om inte jag kommer ner t dig...

I morgon kväll börjar lilla K Skidskoj, ska bli kul tycker hon - ännu roligare när hon hörde att bästisen E C skulle vara med , tjohooo lät det ! ( skidskoj är i slalombacken )

Hittade igen en gammal vän på facebook.com , jätteskojigt att höra vad som blivit av människan - vi var väldigt tajta ett tag, hon lärde mig en hel del .
Jag är rätt tacksam för alla möten jag får göra med människor- jag hoppas och tror att de har en hel del att lära mig ...
Där var det så i alla fall !



Kommentarer
Postat av: Maria

En liten kram kanske?! Eller är det min tur att hålla med näsdukar? <3

2009-02-02 @ 22:24:22
URL: http://mejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0