Mysfredag

Först skickade vi ju två killar m flyg, " Det gick rakt upp när vi startade och rakt ner när vi skulle landa , det var skitläskigt, och det var en flygvärdinna som var från Ryssland typ "

''



Men det hade gått bra och lilla K har redan längtat efter och pratat med sina bröder i telefon De hade fått spela laserdome ...
Vi blev bjudna på fredagsgodmiddag kyckling och potatisgratäng med sallad hos vänner , såg Lets Dance och fick verkligen motionera skrattmusklerna,
Jag är så imponerad av dem - Morgan dansar som han aldrig gjort annat ... Elisabet, Carl-Jan, Niklas W ja de är roliga,
Det eldades i kakelugn, glass till efterrätt och var bara myyyyyyyys. Nu eldar vi här hemma för det är 25 grader kallt ute...



Mycket snö som sagt





Så måste jag ju bara visa vilken fin present jag fick av mellanK när han kom från slöjden idag, förra veckan var det ringar , den här veckan hade han sllagit på stort ;



Ett armband - han kanske blir nästa stora guldsmed typ Efva Attling - eller nåt sånt ...
Fick höra såna goda vitsord om barnen idag så mitt hjärta blev alldeles varmt !!!
Glädje! ( Jo jag skryter nog kanske lite där- men det tycker jag man får göra ibland faktiskt ! Egentligen gör man nog det alldeles för sällan ;0)

Hoppas ni har det bra där nere i storstan - glöm inte visa MellanK slottet - han vill ju vinka till kungen ( Eller om han vill spana på prinsessorna ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0