min jakt

Föräldramöte på hockeyn - diskussioner och prat, alltid intressant att höra åsikter.
 Nu är väl inte jag den som bara lyssnar jag kan nog vädra åsikter jag med, men det är väl bättre att man gör det än sitter tyst och kommer efteråt och talar om hur man skulle önskat att det blev... Det gäller väl på fler ställen

Ja nog med det , när vi kom hem så stökade vi undan , innan vi la oss och tittade på jaktfilmer på Min Jakt, intressant är det i massor 

Känner mig inte riktigt kry jag hoppas det är falskt alarm ...

Sen funderar jag... om jag är förvirrad eller kanske rent av för tidig demens... jag får höra att jag gjort si eller så, att jag sagt ditt och datt ... Jag hoppas att det är missförstånd- annars måste nån ta tag i mig och säga nåt ...
Jag har inte sagt att jag skulle bli ........... eller ringt ......... eller sagt till .... ......   ................ ... eller skickat ..... . .... ........

He he nu fick ni fundera på nåt va, och ni som tror ni begrip- he kan nog va så  :0)

Ringmärkta duvor hörde jag talas om ... Surprise ;0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0